13/02/2024

Ook dit jaar roepen de Lionsclub Den Haag Scheveningen de mensen op Scheveningen op om Douwe Egberts koffiepunten in te leveren voor de Voedselbank.

Vorig jaar was de koffiepunten-actie een groot succes. Dankzij de actie werd de Voedselbank voorzien van veel pakken koffie om in de pakketten voor de hulpbehoevende te verdelen. De inzamelingsdoos staat tot Kerstmis bij de ingang van de Jumbo-supermarkt aan de Van Bergenstraat. Na de kerstdagen zullen alle verzamelde punten worden geteld en ingeleverd bij Douwe Egberts. Op basis hiervan wordt weer koffie aan de voedselbank geleverd. "We hopen dat iedereen net als andere jaren de punten weer in grote getale komt inleveren" aldus Chris Nijland, lid van Lionsclub Den Haag Scheveningen.

In totaal zijn er 69.920 DE punten voor dit jaar opgehaald. Iedereen hartelijk dank namens Lionsclub Den Haag - Scheveningen en de Voedselbank.