13/02/2024

Aangemoedigd door het enthousiasme van de spelers van vorig jaar en de prachtige opbrengst voor de Voedselbank zijn Lionsclub Den Haag1 en Scheveningen verheugd deze bridgedrive weer te kunnen organiseren.

De bridgedrive wordt gehouden op zondagmiddag 17 maart 2024. We zijn te gast in het Bridgehome van BC Leidschenhage, Dobbelaan 1, 2262EA Leidschendam. Er is ruime, gratis parkeergelegenheid in de buurt en het Bridgehome is goed bereikbaar met openbaar vervoer

Programma zondag 17 maart:

• 12:30 Ontvangst en inschrijving met koffie, thee en zoete lekkernij.
  • 13:30 Aanvang Bridgedrive
  • De bridgedrive duurt, inclusief de tombola voor het goede doel, tot uiterlijk 18.00 uur.

* Halverwege de middag serveren wij een sandwich.

Deelname staat open voor competitiebridgers en recreatie/ thuisbridgers. Er wordt met een A-lijn en een B-lijn gespeeld. Met de bridgedrive en de loterij daarna zijn fraaie prijzen te winnen. Wat nog belangrijker is, de volledige opbrengst komt ten goede aan het goede doel; een mooie sportdag met disco voor meervoudig gehandicapte kinderen in Den Haag en de Voedselbank.

U kunt zich eenvoudig inschrijven voor onze bridgedrive door gebruik te maken van bijgaande link : https://forms.gle/R8eFaiYszGTPd6GV9.

U kunt ook via onze mail info@bridgedrive-lionsdhs.nl beantwoorden met de volgende gegevens.

• Naam en NBB nummer speler 1:
  • Naam en NBB nummer speler 2:
  • In welke lijn wilt u spelen:  A of B

*NBB nummer alleen invullen als u lid bent van de Nederlandse Bridgebond

Het inschrijfgeld bedraagt € 60  per paar. U maakt uw inschrijving definitief door te betalen op rekeningnummer NL73 INGB 0008 3090 84 tnv ANBI Stichting Lionsclub Den Haag Scheveningen.

Wij hopen dat velen van u weer aanwezig willen zijn. Het belooft weer een gezellige drive te worden, mis hem niet!