Nadat de Prinses Máxima Centrum rally in 2020 en nu ook in 2021 niet georganiseerd kan worden in verband met de coronapandemie, wordt deze in 2022 met veel enthousiasme georganiseerd door Lionsclub Den Haag Scheveningen. Na de succesvolle edities van 2017, ‘18 en ‘19 hopen wij een grote groep rallyliefhebbers welkom te mogen heten voor de editie van 2022. Ook in 2022 komen de baten weer volledig ten goede aan het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie.

De voorbereidende werkzaamheden zijn reeds in volle gang en het belooft weer een geweldige dag te worden. Ook dit jaar mogen 100% elektrisch of (nieuw dit jaar) waterstof aangedreven auto’s meerijden in een aparte klasse. De route van de Prinses Máxima Centrum Rally 2022 zal gaan door het landschap van Zuid-Holland, waarbij verschillende kenmerkende “landmarks” worden aangedaan. De rally wordt, net als andere jaren, door een zeer ervaren professioneel team uitgezet.

Ons doel is met zo’n 100 equipes te starten voor een all-in prijs van € 495,– euro per auto.

Vanzelfsprekend houden wij rekening met de dan eventuele geldende maatregelen rondom de coronapandemie. Mocht de rally, vanwege coronamaatregelen, niet door kunnen gaan, zullen we herplannen of in het uiterste geval overgaan tot restitutie.

Voor meer informtie gaat u naar: Prinses Máxima Centrum Rally 2022