17 maart 2018
Bridgehome Leidschenhage

Voor de 33ste keer organiseert Lionsclub Den Haag Scheveningen weer zijn jaarlijkse bridgedrive op zaterdag 17 maart 2018. Ook deze keer zullen wij weer met veel genoegen te gast zijn in Bridgehome Leidschenhage, Dobbelaan 1, 2262 EA Leidschendam. Bij het bridgehome zijn ruime parkeer mogelijkheden. Tramhalte van lijn 6 is op 3 minuten afstand.

Het programma ziet er zoals gebruikelijk als volgt uit;

• 09.00 uur ontvangst met koffie, gebak en registratie
  • 10.00 uur start bridgedrive, met een onderbreking voor de lunch
  • 17.00 uur prijsuitreiking en loterij.

Deelname staat open voor competitiebridgers en geoefende thuisbridgers. Zowel met de bridgedrive als bij de loterij kunt u fraaie prijzen winnen, zoals dinerbonnen van gerenommeerde restaurants.

U kunt zich inschrijven met het inschrijfformulier, of uw gegevens per email sturen aan ruuddebruijn46@gmail.com. Het inschrijfgeld bedraagt € 60,00 per paar en dient tijdig te worden overgemaakt naar rekeningnummer NL24INGB0002526535 t.n.v. Lionsclub Den Haag Scheveningen te Den Haag met vermelding "bridgedrive 2018" en uw naam. De lunch wordt u aangeboden door de Lionsclub. De organisatie is tijdens de bridgedrive te bereiken onder tel.nr 06-1210 7056.

Het inschrijfformilier vindt u hier: https://goo.gl/M7Pzfb.

Met de opbrengst van de bridgedrive worden de volgende Goede Doelen financieel gesteund:

• STICHTING SPORT GEHANDICAPTE KINDEREN (SGK)
  • ORGANISATIE PROMENADECONCERT VAN HET HOFSTADSJEUGDORKEST (SSA)
  • BEZOEK AAN BOVENSTAAND CONCERT DOOR OUDEREN
  • SAVE THE EARTH ( VOORKOMEN VAN ZWERFAFVAL)
  • KINDERTEHUIS BUKIT LAWANG TE INDONESIE
  • MATERIALEN MALLE MOK ( WELZIJN SCHEVENINGEN)

Wij hopen weer velen van U op de bridgedrive te mogen begroeten.